کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتحادیه بازی‌ سازان Raven، مایکروسافت را به دادگاه کشاند

کارگران اتحادیه Raven Software، که به عنوان یک توسعه‌ دهنده مستقل و همچنین بخشی از مالک قدیمی خود، Activision، بازی‌ های زیادی را ساخته‌اند، شکایت رسمی علیه مالک خود را به همراه شرکت مادر جدیداً تأسیس شده Activision، Microsoft، به دولت ایالات متحده ارائه کرده‌اند.

 

اتحادیه بازی‌ سازان Raven، مایکروسافت را به دادگاه کشاند

 

Raven در سال 2022 اولین اتحادیه در Activision Blizzard را تشکیل داد که با اتحادیه کارگران ارتباطی آمریکا مرتبط شد. در حالی که Activision Blizzard در ابتدا گفت که این اتحادیه را به رسمیت نمی‌شناسد، بعداً تصمیم گرفت نظر خود را تغییر دهد و گفت که وارد مذاکرات با CWA خواهد شد.

با این حال، طبق گزارش Game File (از طریق IGN)، کارگران اتحادیه‌ای Raven هفته گذشته شکایت رسمی را به هیئت روابط کار ملی ایالات متحده ارائه کردند. این شکایت تحت چندین دسته مختلف انجام شد، از جمله امتناع از مذاکره/مذاکره بدعهد، تغییرات در شرایط و ضوابط اشتغال و فعالیت‌ های هماهنگ (انتقام، اخراج، انضباط).

در حالی که هیچ شکایت خاصی در این پرونده وجود ندارد، رئیس CWA، کلود کامینگز جونیور، بیانیه‌ای ارسال کرد:

پس از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت، اعضای ما خوش‌بین بودند که به سرعت به یک قرارداد اول در Raven Software پیشرفت خواهند کرد. متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. ما مایکروسافت را تشویق می‌کنیم تا به نگرانی‌ های مطرح شده در اتهام نقض قانون کار بپردازد و رسیدن به یک توافق عادلانه را اولویت قرار دهد.

سخنگوی مایکروسافت بیانیه‌ای ارسال کرد که فقط گفت: "ما متعهد به مذاکره به نیکی هستیم." هیچ حرفی در مورد اینکه هیئت روابط کار چه زمانی در این مورد اظهار نظر یا اقدام خواهد کرد، وجود ندارد.

Raven Software سابقه طولانی در توسعه بازی‌ هایی مانند سری‌های Hexen و Heretic قبل از خرید توسط Activision در سال 1997 دارد. از آن زمان تاکنون، بازی‌ های زیادی را برای ناشر منتشر کرده است. آخرین پروژه آن رهبری توسعه کمپین برای بازی آینده Call of Duty: Black Ops 6 است.

در اوایل این سال، Bethesda Game Studios، یک تیم توسعه بازی دیگر متعلق به مایکروسافت، دوباره با CWA رأی داد تا اتحادیه تشکیل دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50846 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/08 تعداد مشاهده: 74
سافت گذر